0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

کاربر گرامی، ضمن سپاس از بازدید شما از فروشگاه آنلاین اُلمارت، به اطلاع می‌رساند موارد مندرج در این صفحه در خصوص قوانین و شرایط استفاده از خدمات ارائه شده توسط این وب سایت می‌باشد.

با توجه به این مطلب که تمامی فرآیندهای تعریف شده در فروشگاه آنلاین اُلمارت  منطبق با قوانین  و مقررات جمهوری اسلامی ایران است، لذا هرگونه استفاده شما از خدمات و اطلاعات سایت مبنی بر پذیرش این قوانین و هرگونه تغییرات احتمالی است. لازم به توضیح است که هر تغییری در روش‌ها و یا فرایندهای سایت، در همین صفحه به اطلاع کاربران می‌رسد.

ارتباط با مشتریان

راه‌های ارتباطی با فروشگاه آنلاین اُلمارت از طریق تماس تلفنی با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی، صفحه تماس با ما و یا ارسال ایمیل به allmarrt2@gmail.com می‌باشد. بدیهی است در صورت ثبت‌نام کاربر در سایت، موافقت خود را با تماس‌های تلفنی، ارسال پیام کوتاه و ایمیل از طرف شبکه مدیریت دانش اعلام نموده است. این ارتباطات می‌تواند به منظور پیگیری سفارشات و یا پاسخگویی به پرسشهای کاربران، اطلاع رسانی برای محصولات جدید و یا پیام‌های مناسبتی باشد. در صورتی که کاربر بدون داشتن حساب کاربری اقدام به ارسال پیام و یا پرسش از گروه کارشناسی شبکه مدیریت دانش نماید، از طریق اطلاعات داده شده توسط کاربر با وی تماس گرفته خواهد شد. در صورت عدم ثبت اطلاعات درست (شماره تماس و ایمیل) مسئولیت هرگونه نقص در اطلاع رسانی بر عهده کاربر می‌باشد.

محتوا و حریم شخصی

اطلاعات موجود در سایت allmarrt.com، اعم از پرسشنامه ها، مبانی نظری و مقالات با نهایت دقت و طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت های معتبر علمی و مقالات مجلات معتبر تهیه شده است و یا با ذکر منبع می‌باشند.

تمامی اطلاعات شما اعم از اطلاعات شخصی مندرج در حساب کاربری و یا سوابق فعالیتها و خرید شما از وب سایت، محرمانه تلقی شده و تا حد امکان از آن محافظت خواهد شد. بدیهی است کاربران بایستی اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود را حفظ نمایند. در صورت فاش شدن اطلاعات توسط شخص کاربر، وب سایت شبکه  مدیریت دانش مسئولیتی در قبال هرگونه سوء استفاده از حساب کاربری مشتری ندارد، اما در صورت اثبات سوء استفاده از حساب کاربری مشتری، در حد توان همکاری لازم را خواهد نمود.

سفارشات

مشتریان گرامی بایستی هنگام خرید از سایت، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل ثبت کنند. مسئولیت هرگونه نقص در اطلاعات وارد شده در سفارش اعم از شماره تماس، آدرس ایمیل، آدرس پستی، کدپستی و نام تحویل گیرنده با مشتری است.

تمامی خدمات از طریق وب سایت و با پرداخت الکترونیکی صورت می گیرد. در صورت پرداخت در وب سایت و موفقیت آمیز بودن پرداخت و عدم دریافت فایل در مدت 2 روز کاری به مشکل مورد نظر رسیدگی می شود.

خدمات مربوط به تحلیل های آماری و … با نهایت دقت و بصورت اصولی و صحیح توسط کارشناسان اساتید مجرب و خبره انجام می پذیرد و کلیه فایل های خروجی نرم افزارها در اختیار متقاضی خدمت قرار داده می شود. برای این خدمات تا یک ماه پس از انجام کار، پشتیبانی لازم صورت می گیرد و در صورت داشتن ایرادات جزئی، فایل مورد نظر بصورت رایگان مورد بازنگری قرار می گیرد.

نارضایتی از سفارشات

در صورت نارضایتی از سفارشات، می توانید از طریق بخش ثبت شکایات، علت نارضایتی یا شکایت خود را ثبت نمایید. کارشناسان فروشگاه آنلاین اُلمارت در مدت دو روز کاری شکایت شما را بررسی نموده و پاسخ های لازم داده خواهد شد.

 

 

 

enemad-logo
0