0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
موسسه تحلیل آماری مدیریت دانش

برآورد هزينه براي نرم افزار SPSS   (تعرفه انجام کار spss)

مدت زمان ارائه تجزيه و تحليل آماري

خدمات تخصصي به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم، با توجه به نوع تحليل و حجم آن، اغلب طي مدت زمان یک هفته کاري الي دو هفته ارائه خواهد شد.

برنامه ريزي صورت گرفته براي انجام تحليل در اين مدت زمان کوتاه در  راستاي رضايت مشتریان بوده و باعث صرفه جويي در وقت و کاهش قابل توجه در مدت زمان اتمام کار تحلیل آماری پايان نامه و عدم نياز به ثبت نام در ترم بعدي مي شود.

برآورد هزينه خدمات SPSS

تعيين نرخ حق الزحمه براي انجام تحليل هاي آماري موضوعي مهم است که براي شما که قصد دريافت اين خدمات را داريد دقت بسيار در جزئيات آن لازم است و توصيه مي شود نکات ذکر شده در اين صفحه را با صرف وقت مطالعه نماييد. اما به خاطر داشته باشيد که مهم تر از حق الزحمه، توانايي و تخصص  تحليلگر آماری مي باشد که بتواند به خوبي و بصورت صحیح و دقیق کار تحلیل آماری پایان نامه و رساله شما را انجام دهد که در آینده مقالات استخراجی پایان نامه یا رساله شما پس از ارسال به نشریه و داوری ایراد نداشته باشد و از این بابت نگاه تحلیل گران آماری سایت مدیریت دانش نگاه به آینده است (اینکه مقالات استخراجی شما از تحلیل آماری درست، دقیق و مناسب برخوردار باشند و شانس پذیرش مقاله شما را بالا ببرد).

برآورد حق الزحمه خدمات تخصصي آماري (هزینه تحلیل پرسشنامه) بر اساس تعداد فرضيات تحقيق، حجم نمونه و تعداد سوالات پرسشنامه و همچنين تعداد آزمون آماري استفاده شده در تحليل و تعداد مدلها تعيين مي‌گردد.

با توجه سوالات متعدد متقاضيان محترم، به عنوان يك پيش فرض، جهت برآورد حق الزحمه، تحليل آماری يك پايان نامه متعارف براي نرم افزار SPSS و ساير نرم افزارها به صورت زير برآورد مي‌گردد:

 

برآورد هزينه (نرخ) انجام آزمون های SPSS (تعرفه انجام کار spss)

براي نرم افزار معروف SPSS بهاي خدمات به شرح جدول زير و بر اساس موارد درخواستي محقق محترم براي هر مدل درخواستي يا هر متغير موجود در داده ها برآورد مي گردد. قيمتها حدودي مي باشد و اکيدا پيشنهاد مي شود تعيين قيمت دقيق را طي:

تلگرام به شماره 09333634970 

و ایمیل   allmarrt2@gmail.com    درخواست نماييد. 

برآورد نرخ تحلیل فصل 4 پایان نامه

با توجه به آزمون های مورد نیاز، برآورد هزينه يک تحليل آماري متعارف (تحلیل پرسشنامه) به شرح زير مي باشد:

  • پژوهش یا تحقیق مختصر که فقط به تحلیل یک یا دو آماره نیاز دارد:    250 تا 350 هزار تومان 
  • تحليل آماري پايان نامه و پروژه یا کار تحقیقی مقطع  کاردانی و كارشناسي : حدود  500 تا 750 هزارتومان
  • تحليل آماري پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد :      حدود 750  تا 1.5 میلیون تومان
  • تحليل آماري پايان نامه مقطع دكتري :     حدود 1.5 میلیون تومان تا  3 میلیون تومان

تمام موارد فوق با احتساب انجام تشريح و توضيح کامل خروجي نرم افزار و انجام تحليل هاي توصيفي  مي باشد.با محاسبه دقیق مقدار کار امکان کاهش یا افزایش قیمت های مندرج در بالا وجود دارد. 

حق الزحمه  مشاور و آموزش تلفني براي نرم افزار spss و سایر نرم افزارهاي آماري مبلغ 95 هزار تومان مي باشد (به ازاي هر مکالمه تا سقف يک ربع ساعت): درخواست مشاوره تلفنی و واتساپی آماری

تعرفه تحلیل های آماری شبکه آموزشی و پژوهشی مدیریت دانش

توضیحاتقیمت به تومان                          موضوع
این مورد بستگی به تعداد سوالات پرسشنامه ها دارد.حدود250 تا 390 هزار تومانورود داده ها
شامل آماره های توصیفی و جداول و نمودارهای آماری، در صورت زیاد بودن جداول و نمودار ها قیمت نهایی تعیین خواهد شد.150 هزار تومان به ازای هر 30 سوال پرسشنامهتحلیل توصیفی
همراه با شرح فرمول مربوطه،‌نحوه محاسبه و ذکر منبع95 هزار تومانتعیین حجم نمونه
با روش آلفاي کرونباخ يا ساير روشها75 هزار تومانپایایی پرسشنامه
با روش آماري مربوطه55 هزار تومانروايي پرسشنامه
بررسي نرمال بودن داده ها به همراه توضیح و جداول125000 ͯ  تعداد متغیرهاتست نرمال بودن
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول55000 ͯ  تعداد فرضیه هاآزمون تی (t)
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول75000 ͯ  تعداد فرضیه هامحاسبه یک آماره خاص
در صورت زیاد بودن فرضیات قیمت نهایی تعیین خواهد شد.75000هزار تومانآزمون فریدمن
اسپیرمن یا پیرسون، به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول65000 ͯ  تعداد فرضیه هاهمبستگی
بصورت پارامتری خواهد بود. در صورت ناپارامتری بودن قیمت نهایی تعیین خواهد شد.75000 ͯ  تعداد مدلتحلیل رگرسیون خطی ساده، رگرسیون خطی چندگانه 60 هزار تومان
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول95000 ͯ  تعداد مدلآنالیز واریانس
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول90000 ͯ  تعداد مدلآزمون های ناپارامتریک
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول750 هزار تومانتحلیل عاملی اکتشافی
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول550 هزار تومانتحلیل عاملی تاییدی
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول750  هزار تومانتعیین مدل
به همراه تفسیر، توضیح و رسم جداول950  هزار تومانتحلیل مدل معادلات ساختاری(پایایی، روایی، برازش مدل و آزمون فرضیات)  با PLS
بدين صورت که با تعيين وقت قبلي تحليلگر ما در پشت سيستم خويش، هر  گونه سوال  يا ابهام محقق در خصوص کار با نرم افزار spss را برطرف نموده و شيوه خروجي گرفتن از نرم افزار را توضيح مي دهد. ضمنا براي بهره برداري بهتر محقق مي تواند قبل از آغاز مکالمه داده ها و فرضيات خويش و نکات ابهام را براي تحليلگر ايميل  نمايد. ضمنا در صورت درخواست محقق مراحل توضيح داده شده به صورت تلفني به صورت تصويري (دکمه پرينت اسکرين روي کي برد و عکس گرفتن از منوها) قابل ارسال خواهد بود.95 هزار تومان (به ازای هر مکالمه تا سقف یک ربع ساعت)مشاوره و آموزش تلفنی(با تعیین وقت قبلی
توجه شود که برخي تحليلگران براي تبدیل فایل اکسل داده ها به SPSS  درخواست اخذ وجه می نمایند.رایگان می باشد.ارسال فايل اکسل براي ورود اطلاعات آماري

 

توضيحات مهم:

1- قيمتهاي اعلام شده فوق براي ارائه تجزيه و تحليلي كامل، مفصل و با تمامي جزئيات مي‌باشد (شرح كامل خروجي نرم افزار و استنباط از آن) كه به صورت فايل نرم افزار Wordكه به راحتي قابل اضافه نمودن به متن پژوهشنامه مي باشد، ارسال خواهد شد.

2- ارقام فوق فقط يك برآورد از حق الزحمه مي‌باشد و قيمت نهايي پس از كسب اطلاعات بيشتر از نحوه كار و به صورت توافقي تعیین خواهد شد و در صورت توافق نهایی، انجام کار شما انجام خواهد گرفت. 

enemad-logo
0