0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز

دسته بندی :اخبار, اخبار ارشد و دکتری 25 می 2021 آرین 1016

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ تا ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ (با توجه به جدول زمانی مربوط به هر کد رشته محل) با مراجعه به وبگاه دانشگاه تبریز به نشانی www.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک اقدام نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز 1400

آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش از دو بخش آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی تشکیل شده است. عدم حضور (به صورت الکترونیکی) در هرکدام از مراحل ارزیابی شفاهی و مصاحبه تخصصی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز است.

مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه تبریز از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ مطابق با جدول برنامه زمانبندی ارائه شده توسط گروه‌های آموزشی در وبسایت دانشکده مربوطه، برگزار خواهد شد.

برای داوطلبین جامانده از مصاحبه در تاریخ‌های فوق، روزهای سه شنبه و چهار شنبه به ترتیب ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ و ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ به عنوان زمان مصاحبه جایگزین در نظر گرفته شده است.

نکته یک: عدم حضور (به صورت الکترونیکی) در آزمون شفاهی و مصاحبه تخصصی در تاریخ مندرج در برنامه زمانی فوق‌الذکر به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه تبریز می‌باشد.

نکته دو: داوطلبان جهت اطلاع از جزییات مصاحبه تخصصی به وبگاه دانشکده مربوطه در دانشگاه تبریز مراجعه نمایند.

جدول زمانبندی مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه تبریز

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 1400

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه تبریز که متقاضیان در روز مصاحبه تخصصی می‌بایست همراه داشته باشند و فایل اسکن مدارک زیر را از طریق وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز آپلود نمایند به شرح زیر است:

– فرم شماره ۱ تکمیل شده شامل مشخصات فردی، سوابق پژوهشی و آموزشی (قابل دریافت از وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با فرمت jpg.

– تصویر کارنامه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) دکتری سال ۱۴۰۰ با فرمت jpg.

– تصویر مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد) با فرمت jpg.

– شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت jpg.

– تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع با فرمت jpg.

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته و ریزنمرات آن می‌بایست اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات آن را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ را همراه داشته و ارائه نمایند. فرم اعلام معدل در صفحه ۱۷۵ دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph. D.) سال ۱۴۰۰ قابل دسترسی است.

– مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و یا علمی- ترویجی (توضیح: فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های داخلی و یا خارجی (توضیح: فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند). تصویر گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی به همراه تاییدیه علمی با فرمت jpg.

– کتب تالیف ترجمه شده مرتبط با رشته تحصیلی همراه با تصویر صفحه اول با فرمت jpg.

– تصویر مدارک مربوط به برگزیدگی در مسابقات و یا المپیادهای علمی دانشجویی و یا جشنواره‌های علمی معتبر با فرمت jpg.

– تصویر پایان‌نامه دوره کارشناسی همراه با تصویر صفحه اول و چکیده.

– تصویر پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده (ارسال فقط صفحه اول و چکیده با فرمت pdf. از طریق وبگاه) برای داوطلبانی که از پایان‌نامه خود دفاع ننموده‌اند ارائه فرم پیشنهاد پایان‌نامه الزامی است. ارسال فقط چکیده پیشنهاد پایان نامه با فرمت pdf از طریق وبگاه)

– تصویر مدارک زبان معتبر با فرمت jpg.

فرم مخصوص تعهد حضور تمام وقت دانشجویان دکتری تکمیل شده (فرم از قسمت فرم‌های وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز برداشته و تکمیل شود.) با فرمت jpg.

اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه تبریز

 

آرین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
enemad-logo
0